******

پکیج کسب درآمد از اینترنت

لطفا تا آخر بخوانید

افزایش ممبر گروه

این پکیج شامل برنامه های و موارد زیر میباشد :

1-برنامه حرفه ای مخصوص افزایش فالور.لایک.کامنت اینستاگرام
2-برنامه حرفه ای مخصوص مدیریت اتومات پیج های اینستاگرام
3-برنامه و تمامی ابزارهای موجود برای افزایش ممبر کانال تلگرام
4-پکیج افزایش سکه در برنامه عضو در عضو تلگرام
5- کسب درآمد از طریق بیت کوین+آموزش+برنامه های مورد نیاز
6-آموزش ساخت ربات مدیریت کانال+برنامه های مورد نیاز
و چندین آموزش و برنامه و ابزار کمیاب دیگه
خب بریم سر اصل مطلب و مختصر توضیحی درباره موارد بالا

از اینستاگرام شروع میکنیم...

با هر روشی که بخواهید در این شبکه اجتماعی کسب و کاری راه اندازی کنید باید تعداد زیادی فالور داشته باشید تا بتوانید به درآمد برسید . حتما در اینستاگرام متوجه این قضیه شدبد که بسیاری از پیج هایی که تعداد فالور زیادی هم دارند برای شما کامنتی با مضمون اینکه به پیج من سر بزنید و یا از محصولاتم دیدن کنید گذاشته اند . این پیجها متصل به ربات ها و یا سایت های مختلفی هستند که این کارها را برای آنها به صورت اتومات انجام میدهند . کارهایی که اینگونه رباتها انجام میدهند فقط به گذاشتن کامنت برای دیگر پیجها ختم نمیشود .بلکه میتواند دیگران را به صورت کاملا اتومات فالو یا آنفالو کند.

اینستاگرام

تعیین کنید که افرادیکه به شما فالو بک نداده اند را پس از گذشت چند ساعت یا چند روز آنفالو شوند و یا برنامه میتواند افرادی را فالو کند که از هشتگ خاصی استفاده کرده یا در موقعیت خاصی هستند مثلا کاربری را فالو کند که هشتگ #علی را در زیر یکی از پست ها دارد و یا کاربری را فالو کند که موقعیتش در تهران باشد

و ده ها قابلیت دیگر ...

اگر در گوگل سرچ کنید ربات مخصوص اینستاگرام با ده ها وبسایت مختلف برخورد میکنید که این خدمات را با قیمت های مختلفی ارائه میدهند و اغلب باید به صورت ماهانه هزینه را پرداخت کنید.

____________________________

____________________________


پکیج بعدی افزایش ممبر برای کانال تلگرام میباشد که پیشنهاد ما به شما افزایش ممبر از طریق برنامه عضو در عضو میباشد البته نسخه اصلی که شما در بازار و یا مایکت دانلود میکنید دارای محدودیت هایی میباشد که شما نمیتوانید روزانه بیش از 200 الی 300 ممبر به کانال خود دعوت کنید . به کمک این پکیج در روز میتوانید بیش از 10 هزار سکه از طریق این برنامه جمع آوری کنید و سکه ها را تبدیل به ممبر کنید. البته ممکن است شما بخواهید این ممبر ها را بفروشید به هر حال هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. روش کار اپلیکیشن عضو در عضو اینگونه است که در ابتدا برای شما کانال های دیگران را به نمایش میگذارد و شما با عضو شدن در هر کانال سکه بدست می آورید*سپس با استفاده از همان سکه ها در صفحه عضوبگیر برنامه برای کانال های خود و یا دیگران درخواست عضو و یا بازدید کنید.

همانطور که میدانید این اپلیکیشن و خود تلگرام دارای محدودیت هایی میباشد که شما در روز میتوانید تعداد کمی سکه جمع کنید و در کانال های دیگران عضو شوید اما ما در این پکیج روش ها و ابزارهایی را قرار دادیم که به صورت صدرصد و کاملا عملی در طول روز بیش از ده هزار سکه رایگان بدست بیاورید.

میتوانید سکه ها را تبدیل به بازدید برای پست های کانال خود و دیگران کنید و یا ویو بفروشیدبا بدست آوردن ده هزار سکه میتوانید 5 هزار ممبر در کانال خود و یا دیگران ادد کنیداین پکیج شامل چند ساعت آموزش ویدئویی به زبان فارسی و کاملا روان توضیح داده شده که برای دیدن نمونه آموزش ها میتوانید وارد کانال تلگرام ما شوید. 

 ورود به کانال اینجا کلیک کنید

____________________________________

____________________________________


پکیج بعدی دریافت بیت کوین رایگان میباشد

حتما واژه بیت کوین به گوش شما آشناست و یا شنیدید که خیلی ها از طریق این کسب و کار درآمد خوبی دارند . شما میتونید درباره بیت کوین و چگونگی کسب و کار با آن در گوگل جستجو کنید.

پکیج دریافت بیت کوین رایگان که در این آموزش به شما ارائه میکنیم بدون شک از بهترین و کمیاب ترین ها در اینترنت میباشد. روش ها و راهکارهای ارائه شده در این پکیج کاملا جدید و صدرصد علمی میباشد. آموزش های این پکیج همراه با ابزارها و برنامه های مورد نیازی ارائه میگردد که شما هم میتوانید روی گوشی و هم کامپیوتر استفاده کنید.

___________________________________

___________________________________


آموزش ساخت ربات مدیریت کانال تلگرام

پیشنهاد ما برای افرادی که کانال تلگرام دارند این است که برای مدیریت کانال خود از ربات مدیریت کانال استفاده کنند. در آموزش ساخت ربات مدیریت کانال تلگرام شما میتوانید یاد بگیرید که رباتی را ایجاد کنید که مثلا پست های زمانبندی شده ای را به کانال شما به صورت اتومات ارسال کند و یا حتی به پست شما کلید شیشه ای اضافه کند 

مباحث و سرفصل های ای پکیج  ساخت ربات مدیریت کانال شامل> ارسال پست با فونت های مختلف>ارسال کیبورد شیشه ای به کانال>فوروارد به کانال بدون منبع>ارسال هر نوع فایل به کانال همراه زیرنویس>ارسال پست زمان دار به کانال>سورس کامل ربات مدیریت کانال

____________________________________ 

____________________________________

برنامه بعدی که شامل این پکیج میباشد یک اپلیکیشن اندرویدی برای افزایش ممبر گروه است که توضیحات کامل آنرا میتوانید اینجا مطالعه کنید


قیمت : 30 هزار تومان


برای خرید و دانلود تمامی پکیج ها بر روی تصویر زیر کلیک کنید

pardakhst

ما برای پرداخت از درگاه امن زرین پال استفاده میکنیم

بعد از پرداخت میتوانید یکجا تمامی پکیج را دانلود کنید

توجه: شما با یکبار خرید این پکیج تمامی آپدیت ها و آموزش های اضافه شده در آینده را به صورت رایگان دانلود میکنید


تعدادی از آموزش ها و ابزارهایی که برای شما در آینده به این پکیج به صورت کاملا رایگان اضافه میگردد

1- آموزش ساخت انواع ربات ها تلگرام بدون دانش برنامه نویسی {مثال: ربات های مدیریت گروه تلگرام}

2- آموزش تماس رایگان بدون افتادن شماره

3- آموزش ساخت نامحدود تمام شماره مجازی کشورها

4- نرم افزار افزایش بازدید و لایک ویدئوهای آپارات